Marketingová komunikace značky na sociálních sítích – Bc. Natálie Mikesková
Bc. Natálie Mikesková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Brand marketing communication on social networks
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je poznat potřeby a záliby zákazníků dané značky, porozumět jim a následně navrhnout, vytvořit, implementovat a vyhodnotit komunikaci značky na sociálních sítích. V teoretické části bude popsána teorie marketingové komunikace, komunikačního mixu, online marketingu, sociálních sítí a také teorie obsahové strategie. V návrhové části pak bude rozplánovaná strategie komunikace …moreAbstract:
The I am of this bachelor’s thesis is to know the needs and hobbies of customers of the brand, understand them and then design, create, implement and evaluate brand communication on social networks. The theoretical part will describe the theory of marketing communication, communication mix, online marketing, social networks and also the theory of content strategy. The design part will then plan the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bwqp0/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKESKOVÁ, Natálie. \textit{Marketingová komunikace značky na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/vixpku/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích
Annie Petrová -
Komunikace značky na sociálních sítích
Jan Lesňák -
Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích
Kateřina Vychodilová -
Marketingová podpora značek v módním průmyslu na sociálních sítích
Petr Dočkal -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Management komunit na sociálních sítích
Sabina Karásková