Možnosti užití Feuersteinovy metody na 1. stupni ZŠ – Alena SCHINDLEROVÁ
Alena SCHINDLEROVÁ
Bakalářská práce
Možnosti užití Feuersteinovy metody na 1. stupni ZŠ
Possibilities of using Feuerstein´s method in the first stage of Primary School
Anotace:
Cílem této práce je popsat Feuersteinovu metodu instrumentálního obohacování, vysvětlit její teoretická východiska a možnost aplikace na prvním stupni ZŠ. V první části budou teoreticky vysvětleny hlavní principy metody a její východiska. V druhé části bude výzkumně prozkoumán rozvoj dětí během práce s metodou. Dále zjistíme hodnocení programu rodiči dětí a hodnocení lektory, kteří s programem instrumentálního …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to describe Feuersteins method of instrumental enrichment, explain its theoretical basis and the possibility of using for primary school. The first part will theoretically explains the main principles of the method and its background. In the second part, the research explored the development of children during work method. Further evaluation of the program will find the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Sebastian Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHINDLEROVÁ, Alena. Možnosti užití Feuersteinovy metody na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv metody Feuersteinovo instrumentální obohacování na rozvoj slovní zásoby u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Andrea Schmalzová -
Feuersteinovo Instrumentální obohacování ve vzdělávání romských žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Eva SEDLÁKOVÁ -
Vliv metody "Feuersteinovo instrumentální obohacování" na rozvoj kognitivních funkcí u dětí
Daniela MAJTYKOVÁ -
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky základní školy se speciálními vzdělávacími potřebami
Blanka Šimůnková -
Rozvoj kognitivních funkcí žáků základní školy prostřednictvím intervence Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina
Josef Suchánek -
Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy
Zuzana FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ -
Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání
Lenka Měrková