Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb – Markéta Žižková
Markéta Žižková
Bakalářská práce
Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb
Communication Plan for Providing Cosmetic Services
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bude zdokonalení komunikačního plánu pro živnostenskou činnost v oblasti kosmetických služeb, sestavení jednotlivých doporučení, pro zefektivnění daného podnikání. Práce bude rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat vysvětlením důležitých pojmů týkajících se komunikačního plánu a bude pojednávat o jeho jednotlivých koncepcích …víceAbstract:
Targets of this this will be the improvement of the communication plan of sole trader in cosmetic services, setting of particular recommendations for bigger efficiency of this business. Thesis will be divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part will deal with description of the important terms related to the communication plan and its particular conceptions. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2015
Zveřejnit od: 21. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žižková, Markéta. Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kompetence žáků v oboru Kosmetické služby
Petra Lužová -
Návrh komunikační strategie kosmetické provozovny
Miroslava Staňková -
Příprava žáků v oboru Kosmetické služby na komunikaci se zákazníkem
Barbora Cvešprová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak