Markéta Žižková

Bakalářská práce

Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb

Communication Plan for Providing Cosmetic Services
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bude zdokonalení komunikačního plánu pro živnostenskou činnost v oblasti kosmetických služeb, sestavení jednotlivých doporučení, pro zefektivnění daného podnikání. Práce bude rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat vysvětlením důležitých pojmů týkajících se komunikačního plánu a bude pojednávat o jeho jednotlivých koncepcích …více
Abstract:
Targets of this this will be the improvement of the communication plan of sole trader in cosmetic services, setting of particular recommendations for bigger efficiency of this business. Thesis will be divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part will deal with description of the important terms related to the communication plan and its particular conceptions. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2015
Zveřejnit od: 21. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Žižková, Markéta. Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 21. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe