Rostislav Šejna

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace hokejového klubu HC Sparta Praha

HC Sparta Praha Marketing Comunication Analysis
Anotace:
Cílem bakalářské práce analýza marketingové komunikace hokejového klubu HC Sparta Praha a návrh dalších kroků pro její zkvalitnění, zejména směrem k fanouškům. Teoretická část přinese literární rešerši z oblasti marketingu sportu, dále marketingové komunikace a zejména komunikačního mixu, se zaměřením na nové trendy v této oblasti. Praktická část představí zkoumaný klub a zhodnotí současný stav jeho …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.