Analýza marketingové komunikace hokejového klubu HC Sparta Praha – Rostislav Šejna
Rostislav Šejna
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace hokejového klubu HC Sparta Praha
HC Sparta Praha Marketing Comunication Analysis
Anotace:
Cílem bakalářské práce analýza marketingové komunikace hokejového klubu HC Sparta Praha a návrh dalších kroků pro její zkvalitnění, zejména směrem k fanouškům. Teoretická část přinese literární rešerši z oblasti marketingu sportu, dále marketingové komunikace a zejména komunikačního mixu, se zaměřením na nové trendy v této oblasti. Praktická část představí zkoumaný klub a zhodnotí současný stav jeho …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.