User experience dizajn digitálneho produktu a jeho vplyv na správanie zákazníka v cestovnom ruchu – Samuel Sakala
Samuel Sakala
Bachelor's thesis
User experience dizajn digitálneho produktu a jeho vplyv na správanie zákazníka v cestovnom ruchu
User experience design digitálního produktu a jeho vliv na chování zákazníka v cestovním ruchu
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu implementace principů user experience (UX) designu v digitálním produktu cestovního ruchu na rozhodovací proces návštěvníka při výběru atraktivit k návštěvě. V souvislosti s tím se práce snaží zjistit, jak lze tyto poznatky využít pro zlepšení distribuce návštěvnosti v Lednicko - valtickém areálu. Součástí práce je analýza stávajících digitálních produktů …viacAbstract:
The bachelor thesis investigates the impact of the implementation of user experience (UX) design principles in a digital tourism product on the visitor's decision-making process when choosing which attractions to visit. In relation to this, the thesis seeks to find out how these findings can be used to improve the distribution of visitors in the Lednice – Valtice area. The thesis includes an analysis …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá skúmaním vplyvu implementácie princípov user experience (UX) dizajnu v digitálnom produkte cestovného ruchu na rozhodovací proces návštevníka pri výbere atraktivít, ktoré plánuje navštíviť. V nadväznosti na to sa práca snaží zistiť, ako možno tieto zistenia využiť na zlepšenie rozdelenia návštevnosti v oblasti Lednicko - Valtického areálu. Práca zahŕňa analýzu existujúcich …viacKľúčové slová
User experience Lednicko – valtický areál Cestovní ruch Mobilní aplikace Destinace Produkt cestovního ruchu Chování zákazníka
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedúci: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
- Oponent: Andrea Králiková, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAKALA, Samuel. \textit{User experience dizajn digitálneho produktu a~jeho vplyv na správanie zákazníka v~cestovnom ruchu}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vj5k64/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
Lednicko-valtický areál jako atraktivní turistická destinace pro ruské turisty
Šárka Virgovičová -
Lednicko valtický areál - památka UNESCO jako limit rozvoje regionu
Ivona Knápková -
Analýza konkurenčního prostředí ubytovacích zařízení v Lednicko-Valtickém areálu
Tereza Nováčková -
Bezbariérovost Lednicko - valtického areálu pro osoby s tělesným postižením
Lenka Matějková -
Lednicko-valtický areál a jeho vliv na místní rozvoj
Michaela Sklenářová -
Destinační turistická karta pro Pálavu a Lednicko-valtický areál
Barbora Haraštová -
Hodnocení kvality destinace Pálava a Lednicko-valtický areál
Jana Novotná -
Spokojenost a loajalita návštěvníka turistické oblasti Pálava a Lednicko-valtický areál
Sára Kaufová