Bc. Vojtěch Lapáček

Bachelor's thesis

Sociální odpovědnost podniku z pohledu public relations

Social responsibility of a company from the view of public relations
Abstract:
V této bakalářské práci jsou vysvětleny pojmy sociální odpovědnost podniku a public relations. Práce se zaměřuje na analýzu sociální odpovědnosti tabákové společnosti Philip Morris z pohledu public relations. Řeší paradox společnosti, která na jedné straně pomáhá a na druhé straně svými produkty zabíjí.
Abstract:
This Bachelor´s thesis contains explanation of social responsibility terms of a company and public relations. The thesis is specialized on analysis of social responsibility tobacco company Philip Morris from the wiew of public relations. It solves the paradox of a company which on the one side helps and on the other side kills with its products.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Jitka Černá
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní