Sociální odpovědnost podniku z pohledu public relations – Bc. Vojtěch Lapáček
Bc. Vojtěch Lapáček
Bakalářská práce
Sociální odpovědnost podniku z pohledu public relations
Social responsibility of a company from the view of public relations
Anotace:
V této bakalářské práci jsou vysvětleny pojmy sociální odpovědnost podniku a public relations. Práce se zaměřuje na analýzu sociální odpovědnosti tabákové společnosti Philip Morris z pohledu public relations. Řeší paradox společnosti, která na jedné straně pomáhá a na druhé straně svými produkty zabíjí.Abstract:
This Bachelor´s thesis contains explanation of social responsibility terms of a company and public relations. The thesis is specialized on analysis of social responsibility tobacco company Philip Morris from the wiew of public relations. It solves the paradox of a company which on the one side helps and on the other side kills with its products.Klíčová slova
Sociální odpovědnost podniku dobrý soused dobročinný komunikace veřejné mínění tabáková společnost tabákové výrobky vztahy s veřejností smrtelný. Social responsibility of a company good neighbour charitable communication public opinion tobbaco company tobbaco products public relations dedly.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/njpfn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Jitka Černá
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Zhilan Xie -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko