Bc. Vojtěch Lapáček

Bakalářská práce

Sociální odpovědnost podniku z pohledu public relations

Social responsibility of a company from the view of public relations
Anotace:
V této bakalářské práci jsou vysvětleny pojmy sociální odpovědnost podniku a public relations. Práce se zaměřuje na analýzu sociální odpovědnosti tabákové společnosti Philip Morris z pohledu public relations. Řeší paradox společnosti, která na jedné straně pomáhá a na druhé straně svými produkty zabíjí.
Abstract:
This Bachelor´s thesis contains explanation of social responsibility terms of a company and public relations. The thesis is specialized on analysis of social responsibility tobacco company Philip Morris from the wiew of public relations. It solves the paradox of a company which on the one side helps and on the other side kills with its products.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní