Modelové akce pro děti s narušenou komunikační schopností – Bc. Erika Del Favero
Bc. Erika Del Favero
Bakalářská práce
Modelové akce pro děti s narušenou komunikační schopností
Model actions for children with disturbed communication ability
Anotace:
Bakalářská práce s tématem integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřuje na tvorbu modelových programů pro děti ve věku 5-9 let. Cílem teoretické části je představit modelové programy, jejich cíle a oblasti, které jsou u dětí rozvíjeny. Ve výzkumném šetření jsou metodiky ověřeny a je zkoumána spokojenost účastníků a celková realizovatelnost programu.Abstract:
The bachelor thesis with topic integration children with special education needs focuses on creating model programs for children aged 5-9 years. The theoretical part’s goal is to introduce model programs, their objectives and areas that are developed in children. Methodics are verified, participants' satisfaction and overall feasibility of the program are examined in the research survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m54ci/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková