Bc. Pavel Růžička

Diplomová práce

Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok

Marketing Communication of the Folklore Festival Slovácký rok
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací národopisného festivalu Slovácký rok, který je ve čtyřletých cyklech pořádán v jihomoravském Kyjově. V teoretické části se autor zabývá definicí kultury a kulturního dědictví, vymezením marketingových komunikací, tvorbou komunikačních strategií a komunikačním mixem, který je v komunikaci hudebních, či jinak žánrově zaměřených festivalů používán …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of the ethnographic festival named Slovácký rok. The festival is held every four years in Kyjov, which is part of the South Moravia region in the Czech Republic. In the theoretical part author deals with the definitions of culture, heritage and marketing communications, including the creation of strategies and mixture which are used in related …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Růžička, Pavel. Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe