Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok – Bc. Pavel Růžička
Bc. Pavel Růžička
Diplomová práce
Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok
Marketing Communication of the Folklore Festival Slovácký rok
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací národopisného festivalu Slovácký rok, který je ve čtyřletých cyklech pořádán v jihomoravském Kyjově. V teoretické části se autor zabývá definicí kultury a kulturního dědictví, vymezením marketingových komunikací, tvorbou komunikačních strategií a komunikačním mixem, který je v komunikaci hudebních, či jinak žánrově zaměřených festivalů používán …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of the ethnographic festival named Slovácký rok. The festival is held every four years in Kyjov, which is part of the South Moravia region in the Czech Republic. In the theoretical part author deals with the definitions of culture, heritage and marketing communications, including the creation of strategies and mixture which are used in related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Růžička, Pavel. Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nehmotné kulturní dědictví a jeho využití v cestovním ruchu
Veronika Kajuková -
Nehmotné kulturní dědictví ČR jako atraktivita cestovního ruchu
Vladana Košťálová -
Nehmotné kulturní dědictví ČR v seznamu UNESCO a jeho vliv na rozvoj venkova
Aneta Šimonová -
Nehmotné kulturní dědictví ve vztahu k cestovnímu ruchu
Karolína Preclíková -
Nehmotné kulturní dědictví České republiky
Tereza Balladová -
Nehmotné kulturní dědictví na území Národního geoparku Železné hory
Tereza Srbová -
Regionální kulturní dědictví v rámci výuky na 2. stupni ZŠ
Lucie KRUPOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova