Eliška GERNATOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv online reklamy na internetový obchod

The influence of online advertising on eshop
Abstract:
Práce se zabývá online marketingem a hlavními metodami online reklamy. Motivací celé práce je zjištění stavu a vývoje online marketingových aktivit internetového obchodu Emedik za účelem dalšího vývoje a investic do online reklamy. Dle již zhotovených studií je v online reklamě spousta aspektů, které je vhodné sledovat, např. posouzení účinnosti internetových kampaní, celková návštěvnost a posouzení …more
Abstract:
This thesis deals with online marketing and main methods of online advertising. The motivation of the thesis is to determine the status and development of online marketing activities of online store Emedik for further development and investment in online advertisting. According to existing studies there are many aspects of online advertising that should be monitored, such as evaluation of the most …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GERNATOVÁ, Eliška. Vliv online reklamy na internetový obchod. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management