Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýšení atraktivity destinace – Romana Sedlatá
Romana Sedlatá
Bakalářská práce
Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýšení atraktivity destinace
Nontraditional product of tourism as a means to increase destination attractiveness
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sportovní běžeckou akcí Pardubický vinařský půlmaraton a jejím vztahem k cestovnímu ruchu ve městě Pardubice.Teoretická část předkládá východiska dle studia odborné literatury a zaměřuje se na běžecké akce v cestovním ruchu, jejich charakteristiku, členění a význam jejich uplatnění v destinačním managementu. Praktická část obsahuje analýzu významných maratonských a půlmaratonských …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with organization of sport event Pardubický vinařský půlmaraton and its impact on tourism in Pardubice. The theoretical part submits basic analyses of technical bibliography and focuses on running race events in tourism, its characteristic, classification and application within destination management. The practical part includes analysis of important marathon or half-marathon …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10908
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. David Chaloupský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLATÁ, Romana. \textit{Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýšení atraktivity destinace}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/vjhcuy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing, sportovní a zábavní služby v hotelu, sezonní obsazenost, eventové akce
Tomáš Žondra -
Event marketingová akce v moderní firmě
David Vaculík -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
Dominika Hloušková -
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Jan Turek -
Dopad koronaviru na společenské akce v konkrétní firmě
Houdková Houdková -
Noc kostelů jako event v cestovním ruchu
Dalibor KOLÁŘ -
Event marketing v aplikaci na společnost Škoda Power
Renata HAUEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva