Bc. David Vaculík

Bakalářská práce

Event marketingová akce v moderní firmě

Event marketing action in a modern company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá historickými souvislostmi eventu, jak vznikl a jak se vyvíjel, až do dnešní marketingové podoby. Přináší pohled na obvyklé druhy spojení event marketingu s jinými formami integrované marketingové komunikace. Seznamuje čtenáře s firmou X, lídrem v oblasti spotřební elektroniky, která uvádí zcela novou kategorii výrobků. Vysvětluje základní oblasti,ve kterých musí mít firma …více
Abstract:
The bachelor thesis surveys historic relations of an event, where the event came from and how the event developed from a pure event to event marketing. The thesis brings perception of event marketing with relation to different forms of integrated marketing communication. It introduces a company X, leader in consumer electronics, which launches a new product category. It brings an instructions what …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace