Kvalita života učitelů ve vztahu k délce praxe a pohlaví – Marie ŠEVČÍKOVÁ
Marie ŠEVČÍKOVÁ
Diplomová práce
Kvalita života učitelů ve vztahu k délce praxe a pohlaví
The quality of teacher´s life in relation to length of professional experience and gender
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kvalitou života učitelů vzhledem k délce praxe a schopností smysluplně žít.Teoretická část se věnuje profesi učitele, jeho osobnosti a zdraví. Praktická část je zaměřená na výzkum pomocí dvou dotazníků. Cílem je zjistit, zda dokážou žít smysluplněji ženy nebo muži a jestli má délka praxe vliv na kvalitu jejich života.Abstract:
My dissertation work is dealing with the lifestyle of teachers and how this profession influences the lifes of the teachers according to the years spent at this work. The theoretical part explains the basics of this teaching profession as well as the importance of the right personality needed for doing this work. It gives also information about the health of the teachers and the potential problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zveřejnit od: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍKOVÁ, Marie. Kvalita života učitelů ve vztahu k délce praxe a pohlaví. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Návrh metodického materiálu k výuce první pomoci studentů pedagogické fakulty dle vybraných témat Studijního základu II
Monika Vodáková -
Začíná to tím, že pochopím sebe: studenti Pedagogické fakulty a jejich sebezkušenost v kurzu Gestalt Theatre
Lucie Moravčíková -
Stravovací zvyklosti vybraných studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Dominika Matyášová -
Využití ICT na kartografické praxi studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Lubomír Molák -
Analýza komunikační schopnosti studentů Pedagogické fakulty
Markéta Holá -
Problematika prokrastinace u studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Ivana Friebová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Začínající učitel a zdraví
Veronika Krylová
Název
Vložil
Vloženo
Práva