Kvalita života učitelů ve vztahu k délce praxe a pohlaví – Marie ŠEVČÍKOVÁ
Marie ŠEVČÍKOVÁ
Master's thesis
Kvalita života učitelů ve vztahu k délce praxe a pohlaví
The quality of teacher´s life in relation to length of professional experience and gender
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kvalitou života učitelů vzhledem k délce praxe a schopností smysluplně žít.Teoretická část se věnuje profesi učitele, jeho osobnosti a zdraví. Praktická část je zaměřená na výzkum pomocí dvou dotazníků. Cílem je zjistit, zda dokážou žít smysluplněji ženy nebo muži a jestli má délka praxe vliv na kvalitu jejich života.Abstract:
My dissertation work is dealing with the lifestyle of teachers and how this profession influences the lifes of the teachers according to the years spent at this work. The theoretical part explains the basics of this teaching profession as well as the importance of the right personality needed for doing this work. It gives also information about the health of the teachers and the potential problems …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2012
Accessible from:: 22. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEVČÍKOVÁ, Marie. Kvalita života učitelů ve vztahu k délce praxe a pohlaví. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Návrh metodického materiálu k výuce první pomoci studentů pedagogické fakulty dle vybraných témat Studijního základu II
Monika Vodáková -
Začíná to tím, že pochopím sebe: studenti Pedagogické fakulty a jejich sebezkušenost v kurzu Gestalt Theatre
Lucie Moravčíková -
Stravovací zvyklosti vybraných studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Dominika Matyášová -
Využití ICT na kartografické praxi studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Lubomír Molák -
Analýza komunikační schopnosti studentů Pedagogické fakulty
Markéta Holá -
Problematika prokrastinace u studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Ivana Friebová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Začínající učitel a zdraví
Veronika Krylová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights