Návrh komunikace značky nealkoholického nápoje na sociálních sítích – Jiří Gajdušek
Jiří Gajdušek
Diplomová práce
Návrh komunikace značky nealkoholického nápoje na sociálních sítích
Communication Design of Non-Alcoholic Beverage Brand through Social Networks
Anotace:
Téma této diplomové práce je „Návrh komunikace značky nealkoholického nápoje na sociálních sítích“. Tato práce se zabývá značkami kolových nápojů na českém trhu. Cílem práce je přinést návrhy a doporučení k vytvoření kampaně značky nealkoholického nápoje s pomocí využití sociálních sítí a nových médií. Cílem tohoto výzkumu je nalezení slabých a silných míst jednak v marketingových komunikacích na sociálních …víceAbstract:
The topic of the thesis is “Communication design of Non-Alcoholic Beverage Brand through Social networks”. The thesis is about coke brands in the Czech market. The goal of thesis is to bring suggestions and recommendations for creation the campaign of non-alcoholic beverage brand with usage social networks and new media. The goal of the research is to find out strengths and weaknesses not only in current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102049
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Ivo Táborský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAJDUŠEK, Jiří. \textit{Návrh komunikace značky nealkoholického nápoje na sociálních sítích}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vjivbh/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová