Bc. Kristýna Kepková

Diplomová práce

Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.

Brand as a bearer of tradition and quality, brand-name company policy ŠKODA AUTO a.s and ŠkoFIN s.r.o.
Anotace:
Cílem práce je na základě provedených analýz vyhodnotit, jak jsou společnosti ŠKODA AUTO a Volkswagen Financial Services vnímány svými zákazníky a veřejností, jaké pro ně tyto značky představují hodnoty. V teoretických východiscích je zpracována problematika týkající se značky, její hodnoty, značkové politiky a strategie řízení značky. Aplikační část představuje obě společnosti, vyhodnocuje zjištěná …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate how are the companies ŠKODA AUTO and Volkswagen Financial Services perceived by their customers and by public; i.e. to find out what kind of values the brands ŠKODA AUTO and Volkswagen Financial Services represent for them. The theoretical part discusses the issues related to the brand and its values, the brand-name policy and the brand management strategy. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní