Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o. – Bc. Kristýna Kepková
Bc. Kristýna Kepková
Diplomová práce
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Brand as a bearer of tradition and quality, brand-name company policy ŠKODA AUTO a.s and ŠkoFIN s.r.o.
Anotace:
Cílem práce je na základě provedených analýz vyhodnotit, jak jsou společnosti ŠKODA AUTO a Volkswagen Financial Services vnímány svými zákazníky a veřejností, jaké pro ně tyto značky představují hodnoty. V teoretických východiscích je zpracována problematika týkající se značky, její hodnoty, značkové politiky a strategie řízení značky. Aplikační část představuje obě společnosti, vyhodnocuje zjištěná …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate how are the companies ŠKODA AUTO and Volkswagen Financial Services perceived by their customers and by public; i.e. to find out what kind of values the brands ŠKODA AUTO and Volkswagen Financial Services represent for them. The theoretical part discusses the issues related to the brand and its values, the brand-name policy and the brand management strategy. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ucqsz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KEPKOVÁ, Kristýna. \textit{Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/vjlki2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace procesu řízení zdrojů ve společnosti Volkswagen Financial Services CZ
Matěj Gosman -
Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services
Michaela Bonnová -
Implementace aplikace JIRA do procesů projektového řízení společnosti Volkswagen Financial Services a.s.
Tomáš Chrobok -
Systém odměňování pracovníků ve společnosti Volkswagen Financial Services, s.r.o.
Lenka Procházková -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko