Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci – Lukáš Čambala
Lukáš Čambala
Diplomová práce
Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
Persuasion And Its Techniques in Advertising
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat persuasivními praktikami, které jsou firmami v marketingovém řízení využívány. Zaměří se na charakteristiku jednotlivých praktik, možnosti jejich využití, úspěšnost a další autorem vybrané faktory. V rámci teoretické části práce bude popsána oblast přesvědčování nejen z pohledu marketingu, ale i psychologie. V praktické části budou vybrány konkrétní kampaňe vybraných …víceAbstract:
The thesis will deal with persuasive practices that are used by companies in marketing management. It will focus on the characteristics of individual practices, possibilities of their use, success and other factors selected by the author. In the theoretical part of the thesis will be described the area of persuasion not only in terms of marketing, but also psychology. In the practical part, specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čambala, Lukáš. Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Tereza Dostálová -
Je marketing nástrojem manipulace?
Anastasia Shakleina -
Manipulace v marketingu
Anna Klimková -
Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z
Kateřina Kukulová -
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Monika Montag -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke