Bc. Anastasiya PARMONIK

Bakalářská práce

Marketing služeb - Překladatelská kancelář K&K

Marketing of services - Translation bureau K&K
Anotace:
Pro bakalářskou práci bylo vybráno téma: Marketing služeb ve firmě překladatelská kancelář K&K z důvodu rozšíření znalosti o tomto tématu. Předmětem téhle bakalářské práce je analýza marketingových nástrojů překladatelské kanceláře K&K a následný návrh a doporučení v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je rozebrán marketingový plán firmy a nástroje …více
Abstract:
For this bachelor work was chosen the following topic: Marketing of services - Translation bureau K&K. The reason for this formation is the extension of the knowledge about this topic. The object of the bachelor work "Marketing of services" is to analyze the marketing strategy of the translation bureau K&K and make suggestions and recommendation in the given sphere of business. This work is divided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Lucie Kuldová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PARMONIK, Anastasiya. Marketing služeb - Překladatelská kancelář K&K. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2021

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností