Postoje učitelů a žáků ve výuce angličtiny – Tereza FOUKALOVÁ
Tereza FOUKALOVÁ
Diplomová práce
Postoje učitelů a žáků ve výuce angličtiny
Teachers' and pupils' attitudes in teaching and learning English
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postoji učitelů a žáků ve výuce angličtiny na základní škole. Teoretická část se nejprve zaměřuje na objasnění základních pojmů souvisejících s tímto tématem, na postoje utvářející se mezi učitelem a žákem ve školním prostředí a také na faktory, které jejich společnou interakci ovlivňují. Dále se věnuje postavení angličtiny jako cizího jazyka nejen v celosvětovém měřítku, …víceAbstract:
This diploma thesis deals with teachers´ and pupils´ attitudes in teaching English at elementary school. At first, the theoretical part focuses on explanations of main notions related with this theme, on attitudes forming between pupils and teachers in school background and on factors influencing their common interaction. Next, it devotes to the status of English as a foreign language not only in worldwide …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2009
Zveřejnit od: 1. 12. 2009
Identifikátor:
9969
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2010
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Dvořáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOUKALOVÁ, Tereza. Postoje učitelů a žáků ve výuce angličtiny. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 12. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-NJ/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Pedagogická komunikace v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy
Rút Procházková -
Komunikace ve výuce AJ na VŠ
Aneta Bartošová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Nonverbální komunikace a aktivizující metody ve výuce cizích jazyků na 1. stupni základní školy
Radana DORDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva