Becherovka - Pohár českých designérů – Nikola Jamborová
Nikola Jamborová
Bachelor's thesis
Becherovka - Pohár českých designérů
Becherovka - Czech Designer's Cup
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je podpora značky za pomoci designové soutěže. V teoretické části je popsán vývoj značky, její funkce a hodnoty. Zároveň přibližuje důležité aspekty vizualizace a jména značky a rozdíl mezi brandem a obchodní značkou. Praktická část je zaměřena na sklářskou uměleckou soutěž Becherovka -- Pohár českých designérů, skrze níž je vypracována cost-benefit analýza proběhnutých …viacAbstract:
The topic of this bachelor thesis is brand support by design contest. The theoretical part consists of brand development, role of brand and it's values for nowaday society. It also describes the important aspects of brand naming and visualisation as well as the difference between brand and trademark. The practical part is based on the chosen design contest Becherovka -- Czech Designer's Cup, for which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60225
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedúci: Barbara Hucková
- Oponent: Marek Grabovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60225
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
DESIGN INOVACE
Petr Novague -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva