Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie) – Bc. Klára Choulíková
Bc. Klára Choulíková
Bachelor's thesis
Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie)
Proposal and Realisation of Advertising Agency's Critical Communication Like an Instrument of Regeneration of Correspondent's Confidence - Case Study
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vypracování postupu jednání firmy, v tomto případě reklamní agentury, v situaci, kdy je ztracena důvěra klienta. Na konkrétních případech bych ráda ukázala, proč k těmto situacím dochází, jak je lze řešit a jak jim předcházet. V předkládané studii řeším komunikační postup, kterým agentura reagovala na fakt, že vlastní vinou ztratila důležitého klienta. Analyzuji možnosti …moreAbstract:
The main goal of this project is to create the basic procedure for company. In this case for advertising agency in situation of dealing with the fact of lost client trust. I would like to reveal on the specific examples why are these situation happening how to solve these problems and finally how to prevent these situations. In this study I am showing step by step how agency reacts to fact of lost …moreKeywords
Problém nespokojený klient reklamní agentura jednání zodpovědnost řešení konflikt zkušenosti komunikace krizová komunikace taktika a strategie vyjednávání se zákazníkem Unsatisfied client Advertising agency Meeting Responsibility Solution Conflict Experience Communication Crisis communication Tactics and strategy of negotiation with client.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q0dcf/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHOULÍKOVÁ, Klára. \textit{Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/vk0tsa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Taktiky užívané psychoterapeuty k navázání vztahu a zvládání obtíží v procesu interkulturní psychoterapie
Beáta Holá -
Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce
Pavel Zingl -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Zhodnocení finanční analýzy reklamní společnosti GRETA AGENCY, spol. s r. o. v letech 2004 - 2006
Petra BEDNAŘÍKOVÁ -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
Tomáš Kubíček -
Tvorba reklamních kampaní reklamní agenturou
Barbora Veselá -
Společenská odpovědnost u cestovních kanceláří v ČR
Peter Nemec