Bc. Klára Choulíková

Bachelor's thesis

Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie)

Proposal and Realisation of Advertising Agency's Critical Communication Like an Instrument of Regeneration of Correspondent's Confidence - Case Study
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vypracování postupu jednání firmy, v tomto případě reklamní agentury, v situaci, kdy je ztracena důvěra klienta. Na konkrétních případech bych ráda ukázala, proč k těmto situacím dochází, jak je lze řešit a jak jim předcházet. V předkládané studii řeším komunikační postup, kterým agentura reagovala na fakt, že vlastní vinou ztratila důležitého klienta. Analyzuji možnosti …more
Abstract:
The main goal of this project is to create the basic procedure for company. In this case for advertising agency in situation of dealing with the fact of lost client trust. I would like to reveal on the specific examples why are these situation happening how to solve these problems and finally how to prevent these situations. In this study I am showing step by step how agency reacts to fact of lost …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní