Bc. Klára Choulíková

Bakalářská práce

Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie)

Proposal and Realisation of Advertising Agency's Critical Communication Like an Instrument of Regeneration of Correspondent's Confidence - Case Study
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vypracování postupu jednání firmy, v tomto případě reklamní agentury, v situaci, kdy je ztracena důvěra klienta. Na konkrétních případech bych ráda ukázala, proč k těmto situacím dochází, jak je lze řešit a jak jim předcházet. V předkládané studii řeším komunikační postup, kterým agentura reagovala na fakt, že vlastní vinou ztratila důležitého klienta. Analyzuji možnosti …více
Abstract:
The main goal of this project is to create the basic procedure for company. In this case for advertising agency in situation of dealing with the fact of lost client trust. I would like to reveal on the specific examples why are these situation happening how to solve these problems and finally how to prevent these situations. In this study I am showing step by step how agency reacts to fact of lost …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní