Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu – Jakub BRABLÍK
Jakub BRABLÍK
Bakalářská práce
Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu
Increase of Affability for Customers by Implementing Group Purchasing Website on Facebook
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zvýšení uživatelského komfortu umístěním slevového serveru na Facebook. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se nakupování a rozhodování nakupu-jících, sociálních sítí a hromadného nakupování. V praktické části jsou analyzovány aktivity vybraných českých slevových serverů na Facebooku. V práci jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu. Dále jsou uvedena …víceAbstract:
The aim of bachelor thesis is increase of affability for customers by implementing group purchasing website on Facebook. Theoretical part of thesis describes knowledge about shopping and decision-making of shoppers, social net-works and group buying. Practical part follow with analyze of Face-book activity of selected Czech group purchasing websites. The results of marketing re-search and recommendation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRABLÍK, Jakub. Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
Martin Vebr -
PODNIKATELSKÝ PLÁN - SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
PODNIKATELSKÝ PLÁN – SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Vladislav Starý -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká