Ing. Vít Košta

Bakalářská práce

Animační systém pro 3D aplikace

Animation system for 3D applications
Anotace:
Tato práce se zabývá animačními technikami, které se používají především v počítačových hrách a 3D modelovacích a animačních aplikacích. Mezi tyto techniky patří klíčovaná animace, pohyb po křivce, skeletální animace a morfování tvarů. Také je představena knihovna animačního systému, která všechny tyto techniky používá. Součástí práce je i ukázková aplikace, která využívá animační systém a OpenGL API …více
Abstract:
This work is focused on animation techniques mainly used in computer games and 3D applications for artists. These include key-framed animation, curve paths, skeletal animation and mesh morphing. This work also presents animation system library, which uses all these techniques. Also demonstration application is important part of this work. The demo app uses OpenGL API and shows how to use GPU to accelerate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Petr Veselý

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Košta, Vít. Animační systém pro 3D aplikace. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

Univerzita Pardubice

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.