Internal crisis communication in a particular Russian company – Evgeniia Shamrikova
Evgeniia Shamrikova
Diplomová práce
Internal crisis communication in a particular Russian company
Internal Crisis Communication in a Particular Russian Company
Abstract:
The main goal of this thesis is to develop an internal crisis communication manual for the company "North windows". The theoretical framework of crisis management with the focus on internal crisis communication is introduced in the first part of the thesis. The second part of this work consists of quantitative and qualitative research evaluation of internal crisis communications in the organization …víceAbstract:
Hlavním cílem této práce je vypracovat interní krizovou komunikační příručku pro společnost "North windows". Teoretický rámec krizového řízení se zaměřením na vnitřní krizovou komunikaci je představen v první části práce. Druhá část práce se skládá z kvantitativního a kvalitativního výzkumného hodnocení vnitřní krizové komunikace v Organizaci. Ve třetí části této práce je prezentována aktuální interní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Shamrikova, Evgeniia. Internal crisis communication in a particular Russian company. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Krizová komunikace v podnicích v době pandemie COVID-19
Věra Herčuthová -
Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti
Alina Obidina -
Interní komunikace ve zvolené organizaci
Sára Vondrášková -
Návrh a realizace krizového komunikačního plánu vybraného zdravotnického zařízení
Christine Pölderlová -
Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o.
Radim Štěpka -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková