Využití anglických básniček a říkadel ve výuce dětí s SPU – Bc. Magdaléna Stará
Bc. Magdaléna Stará
Diplomová práce
Využití anglických básniček a říkadel ve výuce dětí s SPU
The usage of the English nursery rhymes and poems in education of children with SLD
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití anglických říkadel a básniček ve výuce anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy. Ve třech úvodních kapitolách je nastíněn teoretický rozbor základních oblastí z dostupné literatury vztahující se k danému tématu. První kapitola je zaměřena na charakteristiku specifických poruch učení, jejich rozdělení, typy …víceAbstract:
The thesis deals with use of nursery rhymes in teaching English of pupils with specific learning disabilities at primary school. The first three chapters contain theoretical analysis established on the basis of the available literature related to the topic. The first chapter is focused on the characteristics of specific learning disabilities, its sorting, types and possibilities of reeducation. The …víceKlíčová slova
specifické poruchy učení (SPU) komunikace komunikační kompetence hodiny angličtiny osvojování druhého jazyka říkadla výuka dětí s SPU případová studie specific learnig disabilities (SLD) communication communication skills English lessons second language acquisition nursery rhymes education of children with SLD case study
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/no10v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Students with SLD
Hana Kočevová -
Possibilities of Active Participation of Students with SLD in Learning English Language
Alena Večeřová -
Assessment of pupils with SLD in foreign language classes
Lucie Havlišová -
Důsledky SPU pro sekundární a postsekundární vzdělávání
Jana Prokešová -
RESEARCH ON FAMILY QUALITY OF LIFE IN FAMILIES OF YOUNG CHILDREN WITH DISABILITIES IN CHINA
Ling GUO -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Multisensory Approach in Teaching English to Upper Primary Learners with SLD
Helena Titlová -
World of Warcraft as a Tool for Second Language Acquisition
Vít Měřička