Eva Čerešňáková

Bachelor's thesis

Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C

Public Relations focused on IT, segments B2B and B2C
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá oblastí Public Relations, nejdříve obecně, následně je specializována na PR v oblasti informačních technologiích. Praktická část je věnována průzkumu úrovně a kvality PR v nejrůznějších společnostech působících na českém trhu spadajících do IT, jak ze segmentu B2B, tak B2C. V závěru je zhodnocena tato úroveň, kvalita, jednotlivé činnosti a rozdíl mezi IT společnostmi B2B …more
Abstract:
This work is focused on Public Relations, as a part of marketing activities. First part is general, only about PR, next part is already focused only on this problematics in IT. Part of this work is research, where the different level and quality of PR activities is compared, not only between czech and foreign companies, but also between companies from B2B and B2C segments.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2009
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Eva Čejková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15933