Možnosti pohybových aktivit pro žáky se zrakovým postižením – Bc. David Ianosteac
Bc. David Ianosteac
Diplomová práce
Možnosti pohybových aktivit pro žáky se zrakovým postižením
The possibilities of physical activities for pupils with visual impairment
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaký vztah mají žáci se zrakovým postižením k pohybovým aktivitám, jak v procesu vzdělávání na škole, tak ve svém volném čase. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o zrakovém postižení obecně a vymezuje důležité pojmy. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány postižení zraku, motorice a vybraným sportovním aktivitám. Praktická část diplomové …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find out what relationship visually impaired pupils have to physical activities, both in the process of education at school and in their free time. The thesis contains theoretical and practical part. The theoretical part deals with visual impairment in general and defines important concepts. Individual chapters are devoted to visual impairment, motor skills and selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d4wfi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství speciální pedagogiky se zaměřením na odborné vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The Dropout Variables Related to the Early-School Girls' Withdrawal from Organized Physical Activities and Sports
Štěpán Válek -
Research on Refining the Kindergarten Physical Education Curriculum Underpinned by Fostering Preschoolers' Physical Literacy in China
Liqiong DUAN -
THE IMPACT OF SUBJECTIVELY PERCEIVED SOCIOECONOMIC STATUS ON LIFESTYLE BEHAVIOUR AND PHYSICAL ACTIVITIES AMONG YOUTH
Eugen OREČ -
Tělesná výchova pohledem jedince se sluchovým postižením a pohledem učitele tělesné výchovy na základní škole pro sluchově postižené
Daniela TYLŠAROVÁ -
Podmínky pro uskutečňování RVP ZV ve vzdělávacím oboru tělesná výchova u žáků se zdravotním postižením v procesu inkluze
Andrea Fialová -
Tvorba didaktického materiálu k předmětu tělesná výchova pro žáky 1. stupně základní školy pro sluchově postižené
Monika TEPLÁ -
Specifika výuky žáka se zrakovým postižením na prvním stupni v rámci předmětu tělesná výchova
Eva MUZIKÁŘOVÁ -
Tělesná výchova žáků s mentálním postižením a možnosti využití psychomotorických prvků ve výuce
Markéta Sedláková