Projekt marketingové komunikace firmy Biovit Impex Co. čr, s.r.o. – Tereza Vychodilová
Tereza Vychodilová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace firmy Biovit Impex Co. čr, s.r.o.
Project on Marketing Communication of Biovit Impex Co.ČR, s.r.o.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu pro budování značky Swissherbal, pod kterou na trhu vystupuje firma Biovit Impex Co. ČR, s.r.o. Firma se zabývá distribucí a prodejem potravinových doplňků z Kanady. Po položení teoretických základů daného problému, práce obsahuje analýzu marketingového komunikačního mixu společnosti a výsledky dotazníkového šetření mezi veřejností. Na základě těchto …viacAbstract:
This master thesis deals with proposal of project for brand building of Swissherbal, that is a market brand for Biovit Impex Co. ČR, s.r.o. company. This company is distributing and selling dietary supplements from Canada. After giving theoretical groundings this thesis analyzes marketing communicational mix of company and results of public research. There is a SWOT analyzes based on the results and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zverejniť od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vychodilová, Tereza. Projekt marketingové komunikace firmy Biovit Impex Co. čr, s.r.o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Užití metody Design Thinking při redesignu webové stránky
Petra Hašková -
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Role SEO v rámci internetového marketingu
Tereza Mádlová -
Návrh online marketingové strategie pro značku franco bene se zaměřením na SEO
Nicole Váchová -
Zvýšení prodeje internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a marketingových online nástrojů
Filip Šimon