Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank – Žaneta ŽELEZNÁ
Žaneta ŽELEZNÁ
Bachelor's thesis
Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
Loyalty Program as a medium of Direct marketing communication in Raiffeisenbank
Abstract:
Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast věrnostních programů a jejich zapojení v direct marketingové komunikaci. V praktické části se zaměřuje na rozbor věrnostního programu společnosti Raiffeisenbank a programů jejich hlavních konkurentů, kterými jsou Česká spořitelna, GE Money Bank a Citibank. Dále šetří nejúspěšnější zahraniční programy Nectar a Tesco Clubcard. Prostřednictvím …moreAbstract:
In theoretical part the Bachelor thesis characterized in theoretical part the field of loyalty programs and their integration in direct marketing communications. The practical part focuses on the analysis of loyalty program of Raiffeisenbank and programs of their main competitors, which are the Ceska sporitelna, GE Money Bank and Citibank. Further, it describes the most successful foreign programs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011
Identifier:
18733
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽELEZNÁ, Žaneta. \textit{Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/vl0slo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽELEZNÁ, Žaneta. Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
František Řiský -
Vztahový marketing
Hana Škrlantová -
Online marketing audit
Anna Khrapach -
Economic analysis of re-branding of the GE Money Bank to MONETA Money Bank
Adenike Gbadeboriová -
Srovnání tuzemského bezhotovostního platebního styku v RBCZ a GE Money Bank
Tereza Lundáková -
Analýza marketingové komunikace v GE Money Bank, a.s.
Lucie Běhůnková -
Rozvoj komunikačního mixu produktu společnosti GE Money Bank
Jakub Nekuda -
Bankovní služby GE Money Bank, a. s
Monika Baková