Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků – Ing. Věra Hráská
Ing. Věra Hráská
Disertační práce
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
The Perception of Selected Attributes of Customer Value
Anotace:
Dizertační práce se zabývá určením vybraných atributů hodnoty pro zákazníky při zavádění a prodeji nového originálního volně prodejného léku na trh z pohledu klientů kamenných lékáren. V teoretické části práce je vymezena podstata hodnoty pro zákazníka, modely hodnoty pro zákazníka, její charakteristické rysy, dimenze a atributy. V návaznosti na to je rozpracován marketingový mix jako prostředek vytváření …víceAbstract:
The thesis deals with the determination of selected attributes of consumer value in launch and selling new original over-the-counter (OTC) drug on the market from the perspective of brick and mortar pharmacy clients. The theoretical part defines key stones of customer value, customer value models, characteristic features, dimensions and components of customer value. Consequently a marketing mix is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2015
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hráská, Věra. Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků. Pardubice, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáDoktorský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vztah sebehodnocení a náhledu na vybrané sociální atributy mladé dospělosti v adolescenci
Nika Mazániková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Nové obchodní modely se zřetelem na udržitelné vytváření mnohonásobné hodnoty pro zákazníka
Peter Kita -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Kristina Hálková -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Irena Veselá