Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků – Ing. Věra Hráská
Ing. Věra Hráská
Doctoral thesis
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
The Perception of Selected Attributes of Customer Value
Abstract:
Dizertační práce se zabývá určením vybraných atributů hodnoty pro zákazníky při zavádění a prodeji nového originálního volně prodejného léku na trh z pohledu klientů kamenných lékáren. V teoretické části práce je vymezena podstata hodnoty pro zákazníka, modely hodnoty pro zákazníka, její charakteristické rysy, dimenze a atributy. V návaznosti na to je rozpracován marketingový mix jako prostředek vytváření …moreAbstract:
The thesis deals with the determination of selected attributes of consumer value in launch and selling new original over-the-counter (OTC) drug on the market from the perspective of brick and mortar pharmacy clients. The theoretical part defines key stones of customer value, customer value models, characteristic features, dimensions and components of customer value. Consequently a marketing mix is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRÁSKÁ, Věra. \textit{Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2015. Available from: https://theses.cz/id/vl2b3d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hráská, Věra. Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků. Pardubice, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyDoctoral programme / field:
Chemical and Process Engineering / Management and Economy of Enterprises
Theses on a related topic
-
Vztah sebehodnocení a náhledu na vybrané sociální atributy mladé dospělosti v adolescenci
Nika Mazániková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Nové obchodní modely se zřetelem na udržitelné vytváření mnohonásobné hodnoty pro zákazníka
Peter Kita -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Kristina Hálková -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Irena Veselá