Hudební videoklip v době nových médií – Bc. Tereza Marušková, DiS.
Bc. Tereza Marušková, DiS.
Bakalářská práce
Hudební videoklip v době nových médií
Music Video In The New Media Era
Anotace:
Ve své bakalářské práci se soustředím na postavení videoklipu v době nových médií. Nastiňuji zde historický vývoj hudebního videoklipu jako specifické audiovizuální formy, z toho důvodu, abych mohla lépe porovnat prostředí a možnosti, které hudebnímu videu nabízí prostor digitálních médií: Z pohledu a) technologického, b) finančního a c) distribučního. a) technologický hledisko – zaměření na digitální …víceAbstract:
My bachelor's thesis is focused on the music video in the new media era. I outline the historical development of the music video because of better comparison of the enviroment and the possibilities which new media offers to the music video. I compare the enviroment from three aspects: a) the technological aspect b) the financial aspect c) the distribution aspect As a method of work I chose to analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mgo5d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
The Relationship Between Pop Songs Used in the Film Forrest Gump and the History of the United States from the 1950s to the 1970s
Hana Barborková -
The history of skateboarding and the production of skateboards in connection with the processing of veneer in the USA
Martin SÝKORA -
Revealing the Hidden Symbols and Agendas within Music Videos
Andrew Turski -
Product Placement in Music Videos in Respect of the Generation Y in the Czech Republic
Matěj Novotný -
Fenomén youtuber: od videoklipu k individuální produkci na YouTube
Kamila Krejčová -
Virální video
Martin Němec -
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Eva Albrechtová -
Úspěšné virální video pro neziskovou organizaci v ČR
Stanislav Adámek