Model zákaznické segmentace vybraného podniku – Bc. Dilyara Asmatulayeva
Bc. Dilyara Asmatulayeva
Master's thesis
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Customer segmentation model of the selected company
Abstract:
Diplomová práce se dotýká problematiky v oblasti segmentace zákazníků. Cílem práce bylo analyzovat blízké a vzdálené prostředí reklamní agentury, určit postavení firmy na českém trhu a způsob stávající segmentace zákazníků. Byl navrhnout model nové segmentace v podniku a tím rozšířen o dva dalších segmenty.Abstract:
This thesis concerns the problems in the area of customer segmentation. The aim of the work was to analyze the micro and macro market environment of advertising agency, determine the position of the company on the Czech market and define model of existing customer segmentation. It was proposed a new segmentation model for the enterprise with two other segments.Keywords
Situační analýza SWOT analýza mikro a makro prostředí marketingový výzkum segmentace segmentační kritéria reklamní agentura řízení vztahů se zákazníky cílený marketing. / Situation analysis SWOT analysis micro and macro market environment marketing research segmentation types of Market Segmentation advertising agency customer relationship management target marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eik2d/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing cílený na děti
Mária Dajčárová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Marketing cílený na děti
Barbora Blažejovská -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Lucie CVIKLOVÁ -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
RMB exchange rate drivers and macro impacts under the COVID-19
Zhang Zhang