Bc. Dilyara Asmatulayeva

Master's thesis

Model zákaznické segmentace vybraného podniku

Customer segmentation model of the selected company
Abstract:
Diplomová práce se dotýká problematiky v oblasti segmentace zákazníků. Cílem práce bylo analyzovat blízké a vzdálené prostředí reklamní agentury, určit postavení firmy na českém trhu a způsob stávající segmentace zákazníků. Byl navrhnout model nové segmentace v podniku a tím rozšířen o dva dalších segmenty.
Abstract:
This thesis concerns the problems in the area of customer segmentation. The aim of the work was to analyze the micro and macro market environment of advertising agency, determine the position of the company on the Czech market and define model of existing customer segmentation. It was proposed a new segmentation model for the enterprise with two other segments.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní