Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv – Mikuláš Mašek
Mikuláš Mašek
Bachelor's thesis
Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv
Development, Production, Marketing and Distribution Strategies of MÚPI on Mall.tv
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem pořadu MÚPI na internetové televizi MALL.TV jeho vývojem, dramaturgií, produkcí, financováním, marketingem a hlavní osobou pořadu Martinem Mikyskou.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of the MÚPI show in internet television MALL.TV, its development, dramaturgy, production, financing, marketing and the key person of the show, Martin Mikyska.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠEK, Mikuláš. \textit{Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/vlqfen/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mašek, Mikuláš. Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv. Zlín, 2022. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Production
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.