Karel Golc

Diplomová práce

Optimalizace provozních výkonů dopravce z hlediska jejich zajišťování externími subjekty

Optimizing of Operating Performance Ratio in Relation to External Subjects
Anotace:
Diplomová práce se zabývá optimalizací provozních výkonů dopravce AWT. Úvodní kapitoly popisují řešený problém a charakteristiku matematického programování, které bude využito k řešení. Těžiště práce spočívá v kapitole 3, ve které je navrženo několik variant matematického modelu. S vybraným modelem byly provedeny experimenty. Vstupní hodnoty pro experimenty byly částečně získány z reálného provozu …více
Abstract:
This thesis deals with the optimization of operational performance carrier AWT. Introductory chapter describes the solved problem and the characteristics of the mathematical programming, which will be used to address. The main part of the thesis focuses on chapter 3 which proposes several variants of a mathematical model for the solving. The selected model experiments were carried out. Input values …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Dušan Teichmann
  • Oponent: Ľudmila Jánošíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava