Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny – Petr Mikoláš
Petr Mikoláš
Diplomová práce
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
Anotace:
Diplomová práce zkoumá problematiku segmentace trhu. Přístupy k segmentaci trhu jsou nejprve popsány obecně a následně aplikovány na bankovní trh v České republice. Na bankovním trhu jako jeden ze subjektů působí také Československá obchodní banka, a. s., Poštovní spořitelna. U tohoto subjektu je vybrán určitý segment klientů - majitelé vkladních knížek, ve kterém jsou analyzovány případné možnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2277
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Libor Svoboda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKOLÁŠ, Petr. \textit{Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/vm4pag/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2277
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR
Jana Macasová -
Možnost získání dotace ze strukturálních fondů v oblasti hotelnictví
Pavel Štochl -
Segmentace trhu v oblasti retailového bankovnictví
Marek Vosátka -
Segmentace klientů jako strategický nástroj v bankovnictví
Miroslav Filinger -
Riziková segmentace při řízení úvěrového rizika v bance
Šimon Slanina -
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení
Jana Brichová -
Segmentace v povinném ručení
Michal Nevoral -
Segmentace bankovního trhu v České republice
Kristýna Kotnová