Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max – Bc. Martin Kovářík
Bc. Martin Kovářík
Bakalářská práce
Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
Character Creation in Autodesk 3ds Max
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámit s tvorbou 3D postavy pro použití v zábavním průmyslu. Práce obsahuje popis základních metod a technik při modelování 3D objektů, texturování, osvětlení a renderingu vymodelované scény. Vybrané metody a techniky jsou ověřeny na projektu tvorby postavy Tharka z filmu John Carter ve zvoleném grafickém softwaru Autodesk 3ds Max. Výsledkem bakalářské práce je hotový model …víceAbstract:
The aim of the bachelor work is to introduce a creation of a 3D character for the application in the entertainment industry. The thesis includes a description of basic methods and techniques for modelling of 3D objects, texturing, lighting and rendering of the modelled scene. The chosen methods and techniques are verified on a project of a character creation called Thark from John Carter film in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xqd0v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Jana Štanclová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jakub Lokoč, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů
Jana Turková -
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Optimalizace externího rendrovacího systému V-Ray v programu Autodesk 3DS Max
Jakub Kramárik -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek -
Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max
Andrej Borges -
Tvorba fotorealistických V-ray materiálů a jejich aplikace v programu 3Ds Max
Jakub Kramárik -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík