Bc. Martin Kovářík

Bakalářská práce

Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max

Character Creation in Autodesk 3ds Max
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámit s tvorbou 3D postavy pro použití v zábavním průmyslu. Práce obsahuje popis základních metod a technik při modelování 3D objektů, texturování, osvětlení a renderingu vymodelované scény. Vybrané metody a techniky jsou ověřeny na projektu tvorby postavy Tharka z filmu John Carter ve zvoleném grafickém softwaru Autodesk 3ds Max. Výsledkem bakalářské práce je hotový model …více
Abstract:
The aim of the bachelor work is to introduce a creation of a 3D character for the application in the entertainment industry. The thesis includes a description of basic methods and techniques for modelling of 3D objects, texturing, lighting and rendering of the modelled scene. The chosen methods and techniques are verified on a project of a character creation called Thark from John Carter film in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Jana Štanclová, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jakub Lokoč, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní