Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii – Bc. Valerie Benešová
Bc. Valerie Benešová
Bachelor's thesis
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Impact of online reputation to a customer in gastronomy
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá vlivem online uživatelských recenzí na zákazníka při výběru restaurace. Online reputace podniku je tvořena mnoha faktory, z nichž nejvlivnější jsou právě online uživatelské recenze. Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu strategie práce s online uživatelskými recenzemi pro management restaurace a poskytnutí přehledu o jejich vlivu zákazníka. Na základě analýzy dat …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of online user reviews on a customer‘s decision making when choosing a restaurant. The company's online reputation is made up of many factors. As the most influential factor are considered online consumer reviews. The goal of the bachelor thesis is to suggest online costumer review strategy for a management of restaurants and provide an overview about the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/i3gjf/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Jakub Frýbl -
Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce
Quyen Phu Thi Phan -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá -
Exploration of the Views of Eshop Managers on eWOM in the Czech Republic
Filip Laboutka -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá