Názory rodičů na řízené a spontánní aktivity dětí v mateřské škole – Veronika Couralová
Veronika Couralová
Bakalářská práce
Názory rodičů na řízené a spontánní aktivity dětí v mateřské škole
Opinions of parents on controlled and spontaneous activities of children in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá názory rodičů na spontánní a řízené aktivity dětí v MŠ a je teoreticko-empirického charakteru. Cílem bylo zjistit, jaké názory mají rodiče na spontánní a řízené aktivity uplatňované v MŠ. Teoretická část se zabývá předškolním vzděláváním, spontánními a řízenými aktivitami uplatňovanými v MŠ a vztahy rodičů ke vzdělávání svých dětí. Tyto teoretická východiska jsme následně …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the views of parents on spontaneous and controlled activities of children in kindergarten. Its character is theoretical empirical. The objective was to find out the opinion parents have about spontaneous and controlled activities applied in kindergartens. The theoretical part deals with preschool education, spontaneous and controlled activities applied in kindergartens …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Couralová, Veronika. Názory rodičů na řízené a spontánní aktivity dětí v mateřské škole. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Svazkové školy a meziobecní spolupráce - zkušenosti a nové výzvy
Adéla Stašová -
Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole
Tereza Sklenářová -
Příležitosti a bariéry spolupráce veřejných knihoven a základních škol na rozvoji čtenářské gramotnosti
Andrea Prokopová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Pohybová aktivita dětí předškolního a mladšího školního věku a využívání digitálních technologií
Andrea MARTINŮ