Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti – Petr Novotný
Petr Novotný
Bachelor's thesis
Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÝ, Petr. \textit{Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti}. Online. Bakalárska práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/vmn3ax/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoké učení technické v Brně
Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva