Moderní podpora prodeje pomocí mobilních technologií – Michael Žabka
Michael Žabka
Diplomová práce
Moderní podpora prodeje pomocí mobilních technologií
Modern sales promotion using mobile technologies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem mobilní aplikace pro podporu prodeje v maloobchodních řetězcích. Mobilní aplikace je ztvárněna na základě navržené služby pro podporu prodeje, jejíž předmět a návrh je v této práci taktéž popsán. Mobilní aplikace využívá nejmodernější technologie, které jsou v současné době dostupné v mobilních zařízeních. Jedná se o technologie, zajišťující identifikaci …víceAbstract:
The diploma thesis deals to design and develop mobile application for sales promotion in retail chains. Mobile application is created on base of designed service for sales support, that subject and design is written in thesis too. Mobile application uses the most modern technologies, which are now available in mobile devices. This technologies ensuring identification of customer in store, share marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40899
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Jarmila Pavlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40899
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnenie nástrojov Business Intelligence v podnikovej praxi
Daniel Hrebík -
Praktické využitie Business Intelligence nástroja v projekte
Paulína Kosturáková -
Business Intelligence
Sachin Yoganandham -
Návrh architektury Business Intelligence pro finanční instituci
Pavel Růžička -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Marketing sociálních medií pro produkt Kliklap
Lucie Ramplová -
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané společnosti
Anastasia Maslakova