Význam metod dramatické výchovy v mateřské škole – Lenka KŘEMENÁKOVÁ
Lenka KŘEMENÁKOVÁ
Bakalářská práce
Význam metod dramatické výchovy v mateřské škole
The importance of drama education methods in preschool education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá významem metod dramatické výchovy pro předškolní vzdělávání. - Definuje dítě předškolního věku, dramatickou výchovu a její cíle v předškolním vzdělávání, zkoumá vztah dramatické výchovy k rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání - Zabývá se definicemi metod dramatické výchovy jako celku a způsoby jejich dělení - Definuje vybrané metody dramatické výchovy …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the importance of drama education methods in preschool education. - It defines the child of preschool age, dramatic education and its goals in preschool education, examines the relationship of dramatic education to the framework educational program for preschool education - Deals with the definitions of dramatic education as a whole and ways of dividing them - Defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘEMENÁKOVÁ, Lenka. Význam metod dramatické výchovy v mateřské škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Autorské zpracování pohádky s využitím zástupné rekvizity v MŠ
Barbora ŠINDELÁŘOVÁ -
Využití principů zážitkové pedagogiky při práci s mladými dospělými opouštějícími instituce náhradní rodinné výchovy
Ivana Longinová -
Charakteristika inscenační tvorby souboru Dramatická Jelita na příkladu autorských inscenací "Ahoj, já jsem Alenka" a "POSLEDNÍ MELODIE ze zapomenutého domu Josefa Chaloupky"
Sabina Kašparová -
Inscenační proces představení COMENIUS VACUUM LAUTUS aneb Duševní očistec
Jakub Rajdl -
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Inscenační proces s dětmi předškolního věku
Mária Šmolková -
Studenti v roli učitele a jejich představa o ideálních rolích v online výuce
Šárka Florianová