Karolína Šafková

Diplomová práce

Reklamace v letecké přepravě

Complaints in air transport
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice reklamačních řízení v rámci letecké pře-pravy osob. Jejím cílem je uvést čtenáře do problematiky a nastínit možná řešení a návody, kterými se lze při reklamaci v letecké přepravě řídit. Pro výzkum v rámci práce byly použity metody výzkumu dotazník, rozhovory, analýza či syntéza. Závě-rem práce je tvorba jednoduchého návodu jak postupovat při reklamaci v letecké …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of complaint procedures in the air transport of persons. Its aim is to introduce the issue to the reader and outline possible solutions and instructions that can be followed in the complaint process in air transport. The research methods used were the questionnaire, interviews, analysis or synthesis. The conclusion of the work is the creation of simple instructions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
  • Vedoucí: Jan Hejda
  • Oponent: Gabriela Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79000

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management